فروشگاه

بنر

Saturday, November 13, 2010

فول البوم بروبکس

فول آلبوم بروبکس


بیوگرافی بروبکس

حمید:

نقش در بروبکس : خواننده , ویدیوگرافی , سازنده موزیک
بیوگرافی:حمید در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال شرق تهران (شهرک امید)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد.وقتی که او دوران دبیرستان را سپری میکرد برادرش او را در زمینه ی ویدیو گرافی و کار های موزیکی تشویق میکرد و کار خود را با خشایار و کیوان دو تن از بستگانش که هم اکنون هم گروه هستند آغاز کرد و هنگام ورود به دانشگاه حمید و کیوان و خشایار گروه خود را بروبکس نامیدند و شروع به ساختن موزیک و ویدیوهایی با اسم بروبکس اغاز کردند. او در دانشگاه آزاد ساوه فارق التحصیل شد.در درجه ی لیسانس رشته ی مهندسی فلزگری.

کیوان:
نقش در بروبکس:موزیک , آرایش(تنظیم) , سازنده موزیک , ویدیو ساز
بیوگرافی: کیوان در سال ۱۹۸۵(۱۳۶۳)متولد شد و در شمال تهران (فرمانیه)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد. در دوران دبیرستان کار موزیک را با خشایار و کیوان شروع کرد و از دانشگاه تهران لیسانس کامپیوتر اخذ کرد. او در سال ۲۰۰۳ به تک نوازی با نام k1 را شروع کرد. در سال ۲۰۰۸ اهنگی با نام turn around که این برنامه با اوازه هایی از سارا نائینی (خواننده رپ)اجرا شد.

خشایار:
نقش در بروبکس:موزیک , نویسنده ی موزیک , برنامه نویسی , اهنگساز , ویدیو گرافر
بیوگرافی:خشایار در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال غربی تهران (شهرک غرب ) بزرگ شد. هنگامی که او دبیرستان خود را اغاز کرد همراه کیوان و حمید اغاز به فعالیتهای موسیقی کرد………..در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه ازاد تهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران شد.


 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


 
آلبوم وگ (۱۳۸۶)

سرور اول      سرور دوم      سرور سوم



 تک آهنگ ها

سرور اول      سرور دوم      سرور سوم

 

No comments:

Post a Comment