فروشگاه

بنر

Thursday, November 11, 2010

فول البوم بنیامین




بیوگرافی بنیامین بهادری
(بنیامین بهادری) خواننده خوبی است که در همان اوایل سال 85 با آلبوم 85، خود را به دنیای موسیقی معرفی کرد، گرچه پیش از آن، تعدادی از ترانه‌های بنیامین بهادری به صورت غیرمجاز روانه بازار شده بود... به هر حال بنیامین با ترانه (دنیا دیگه مثل تو نداره) به اوج شهرت رسید؛ ترانه‌ای که حتی پای او را به کنسرت در اروپا هم باز کرد و او برای ایرانیان مقیم سوئد، کنسرتی چند ساعته در استکلهم برگزار کرد... آلبوم 85 او چنان پرفروش شد که ما را به یاد سال قبل از آن
و آلبوم (غریبه) فریدون آسرایی انداخت...
(دنیا دیگه مثل تو نداره) در زمان خود زمزمه تمامی علاقه‌مندان به موسیقی شد... در پایان سال 85 بد نیست که یک‌بار دیگر گذری به زندگی او داشته بنیامین فعالیت هنری خود را با سرودن شعر آغاز کرد. 14 ساله بود که اولین شعرش را سرود.
19 ساله بود که نواختن گیتار را آغاز کرد و از این رو با آهنگ‌سازی آشنا شد. او می‌‌گوید: آهنگسازی را از خوانندگی بیشتر دوست دارد. آنهایی که آخرین آلبوم مرحوم ناصر عبداللهی با عنوان ماندگار را شنیده‌اند به‌طور حتم اولین ترانه آن با نام (منو ببخش) را به یاد دارند، آهنگ‌ساز این ترانه کسی نیست جز بنیامین...بنیامین در رابطه با سال 85 می‌گوید: در سه، چهار سال اخیر، سال 85 یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام بود، سالی که به نظر من خیلی دیر گذشت، سالی که کارهای هنری‌ام با اقبال عمومی مواجه شد و خدا را شکر که به من محبوبیتی عاری از غرور داد، امیدوارم در سال 86، این امانت‌داری را حفظ کنم و خداوند به من کمک کند که حافظ خوبی باشم و به تلاشم اضافه کنم.
وی اضافه می‌کند: اقبال عمومی از من نسبت به تجربه‌ای که در اختیار داشتم، بسیار قابل توجه بود.وی در رابطه با محسن رجب‌پور می‌گوید: بدون اغراق وی یکی از موفق‌ترین مدیران موسیقی کشور است و خوشحالم که بخش دردسرساز کار من، برعهده وی است، خیلی هنرمندها دغدغه زیادی دارند، اما محسن رجب‌پور توانست با استفاده از تجربیات گرانبهای خود، خاطر مرا آسوده کند.
با تشکر از حمیدرضا عسکری



آلبوم تو میتونی
آلبوم 85

آلبوم 88



- - آلبوم : تو میتونی - -

- - آلبوم : 85 - -
 

- - آلبوم : 88 - -
 01 Shenasnameh (Intro).mp3
 02 Kojaye Donyay !.mp3
 03 Man O Tanha.mp3
 04 Asheghi Baa To.mp3
 05 Ahaaye To.mp3
 06 Eshghe Adam Kosh.mp3
 07 Bia Ashegham Kon.mp3
 08 Ey Vaay Delam.mp3
 09 Sedaaye Ghalbeh To.mp3
 10 Khaab.mp3
 11 Man e La'nati.mp3
 12 Reifigha Migan.mp3
 13 Parseh.mp3
 14 Leili Dar Paeiz.mp3
 15 Hafteh Be Hafte.mp3
 16 Shoomineh.mp3
 17 Tamoom Shod (Paayan).mp3


:: تک آهنگها ::
 

No comments:

Post a Comment